کلیدواژه‌ها = Grounded Theory
شکاف آموزش حسابداری و نیازهای حرفه: بررسی سرفصل‏‌های آموزشی با استفاده از روش تئوری داده‌‏بنیاد

دوره 30، شماره 3، 1402، صفحه 398-431

10.22059/acctgrev.2023.361926.1008836

اعظم بیک بشرویه؛ محمدرضا عباس زاده؛ محمود لاری دشت بیاض؛ مرتضی کرمی


ارائه مؤلفه‌های کیفیت حسابرسی مستقل با تأکید بر رفع نیازهای ذی‏نفعان

دوره 29، شماره 2، 1401، صفحه 264-286

10.22059/acctgrev.2021.320583.1008535

محسن دلبری راغب؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ امیر رضا کیقبادی؛ افسانه توانگر حمزه کلائی